snspms.ro

Română
A+ R A-

Servicii curatenie, igienizare si intretinere spatii interioare

DG 1479 /09.04.2020

 

SOLICITARE DEPUNERE OFERTA FINANCIARA SI TEHNICA

pentru serviciile de curatenie, igienizare si intretinere spatii interioare

Şcoala Naţională de Sănătate Publică Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti anunta pe aceasta cale demararea achizitiei publice pentru serviciile de curatenie, igienizare si intretinere spatii interioare, in vederea incheierii unui contract de achizitie publica pe o perioada de 8 luni, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional conform legislatiei in vigoare.

Data limita de depunere a ofertei este data de 14.04.2020 ora 13.00 la Secretariatul Autoritatii Contractante - Şcoala Naţională de Sănătate Publică Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti - situat in Str. Vaselor, nr. 31, Sector 2, Bucuresti.

 

Servicii de curatenie pentru o perioada de 8 luni pentru suprafata de 1.796 mp lunar (la sediul din Bucuresti, sector 2, Str. Bodesti ,nr. 1, in care isi desfasoara activitatea un numar estimativ de maxim 150 persoane) si pentru suprafata de 1794 mp pentru o perioada de o luna (01.05.2020– 31.05.2020) pentru sediul din str. Vaselor nr. 31, ca urmare a perioadei de CO a angajatei permanente.

Propunerea financiara va contine pretul in lei/mp fara TVA. Pretul aferent produselor necesare a fi utilizate pentru operatiunile de curatenie va fi inclus in pretul serviciilor de curatenie.

Pretul unitar din oferta include toate costurile ofertantului, directe si indirecte, legate de incheierea si executarea contractului. Pretul calculat pentru perioada de o luna, in determinarea acestuia se va tine cont de periodicitatea operatiilor ce nu se executa cu periodicitate lunara (respectiv cele ce se executa mai rar dar a caror valoare va fi estimata pe intregul an si apoi se va determina o valoare medie lunara).

Durata contractului este de 8 luni, incepand cu data de 01.05.2020 pana la 31.12.2020 cu posibilitatea prelungirii in conditiile art. 165 din HG 395/2016 cu maxim 4 luni.

Se solicita serviciile de curatenie pentru: Finisaje interioare - cu pardoseala din gresie pe holul de la parter, mocheta si parchet in birouri, gresie si faianta in grupurile sanitare, covor PVC (tarkett) in salile de curs (se vor folosi exclusiv solutii low foam-heavy), scarile de access si holurile de la etajul 1; Suprafete vitrate interior (geamuri, usi, pereti) Suprafete vitrate exterioare ; Suprafete trotuare/scari exterioare; Faianta la grupurile sanitare ; Usi lemn ; Usi tamplarie ; Grupuri sanitare -10 in Bodesti si 4 in Vaselor; Chicinete 1 (doar in Bodesti).

Imobilele sunt dotate cu toate facilitatile necesare unei bune exploatari si intretineri a curateniei:  instalatii de canal apa potabila ;instalatie de incalzire agent termic RADET; instalatie electrica care permite utilizarea masinilor si utilajelor necesare intretinerii si efectuarii curateniei; Grupurile sanitare si chicineta sunt dotate cu lavoare din portelan, vase WC din portelan, etajere din portelan, oglinzi sanitare, cabina dus, spalator inox.

OPERATIUNI ZILNICE - aerisirea spatiilor interioare (spatii de birouri si sali de curs); stergerea de praf a mobilierului si anexele acestuia cu lavete anti-praf si solutii special; golirea si curatarea cosurilor de gunoi, schimbarea sacilor menajeri (furnizati de SNSPMPDSB), colectarea gunoiului si evacuarea acestuia in locurile special amenajate; aspirarea parchetului/ mochetelor; spalarea si degresarea pardoselilor (gresie, parchet, linoleum, covor PVC) din birouri, holuri, spatii de acces interioare; spalarea si dezinfectarea grupuritor sanitare: spalare chiuvete, vas wc, cabine dus, curatare elemente sanitare, curatare oglinda, faianta, spatare, dezinfectare pardoseala: 10 grupuri sanitare pt Bodesti si 4 pt Vaselor; curatarea de praf a aparaturii de birou: telefoane, computere etc. (atat cat este posibil, pentru a nu deranja echipamentele de la locul lor), numai daca este permis; stergerea dulapurilor pe exterior ; stergerea meselor si a scaunelor; curatarea scarilor si intrarilor in cladire ; stergerea de praf a usilor si a tocariei ; stergerea de praf a suprafetetor de uz intens (intrerupatoare, manere de usa etc.); stergerea de praf a plintelor; stergerea si dezinfectarea frigiderului pe exterior si interior

OPERATIUNI LUNARE - CURATENIE GENERALA (doar pt sediul din Bodesti) stergerea prafului si a panzelor de paianjen de pe pereti, tavane; spalarea tocariei geamuri interior si a usilor; curatarea corpurilor de incalzire si a grilelor de ventilatie  ; stergerea scaunelor si a canapelelor din piele cu solutie speciala 

OPERATIUNI TRIMESTRIALE (doar pt sediul din Bodesti) spalarea suprafetelor vitrate interioare

OPERATIUNI SEMESTRIALE(doar pt sediul din Bodesti) spalarea mochetei prin metoda umeda si uscataspatarea suprafetelor vitrate exterioare

OPERATIUNI OCAZIONALE (ori de cate ori este nevoie) (doar pt sediul din Bodesti) spalarea si degresarea pardoselilor din gresie in spatii cu alta destinatie, respectiv: magazie, scari acces subsol

Programul zilnic de lucru in care se desfasoara activitatea de intretinere si curatenie este intre orele 0700 - 1500. Numarul personelor care vor deservi se poate diminua in functie de utilajele performante utilizate. Activitatea personalului va fi verificata de catre un sef de echipa/supervizor care va informa saptamanal responsabilul de contract din partea beneficiarului.

Prestatorul va tine cont ca numarul persoanelor prezentate in oferta ce va deservi spatiul, sa fie acelasi, indiferent de perioada efectuarii concediilor de odihna, concediilor medicate, zilelor libere, etc. Beneficiarul isi rezerva dreptul de a propune modificarea programului de lucru a prestatorului daca, in urma activitatii se constata ca programul stabilit, nu este cel adecvat. Prestatorul va tine cont de: Masurile de protectia muncii, Masurile de protectia mediului, Masurile de prevenire a incendiilor, incalcarea dispozitiilor legale cu privire la protectia muncii si prevenirea incendiilor pentru activitatile desfasurate de personalul din subordine, atrage prestatorului intreaga raspundere disciplinara, administrativa, materiala, civila sau penala, dupa caz, potrivit legii. Accidentele de munca, bolile profesionate, accidentele usoare si incidentele periculoase suferite de personalul implicat al prestatorului, din vina acestuia constatata de comisia de cercetare legal constituita, se vor inregistra la firma prestatoare. Personalul prestatorului va desfasura activitatea fara a afecta in vreun fel integritatea bunurilor si va raspunde din punct de vedere legal pentru eventualele pagube produse ca urmare a activitatii sale. Prestatorul va asigura personalului propriu echipament de lucru adecvat, care sa confere acestuia o tinuta ordonata, ingrijita, corespunzatoare, de preferat uniforma inscriptionata cu denumirea societatii prestatoare. Beneficiarul va pune la dispozitia prestatorului un spatiu corespunzator de depozitare a materialelor necesare pentru efectuarea serviciului de curatenie. Operatiunile de intretinere si curatenie la sediul SNSPMPDSB se vor realiza cu echipament specific si masini profesionale utilizand produse profesionale specifice fiecarei suprafete de curatat. Prestatorul va folosi produse de curatenie pentru indeplinirea conditiilor contractuale ce nu sunt daunatoare, respecta standardele de protectie si calitate a mediului inconjurator (sunt biodegradabile) nu pateaza, nu contin solventi sau alti compusi chimici care pot afecta sanatatea personalului in conformitate cu normele sanitare in vigoare ori cu standardele europene in domeniu. Prestatorul va asigura solutiile si ustensilele necesare efectuarii operatiunilor enumerate mai sus, astfel incat sa presteze un serviciu de calitate. Pretul acestora intra in calculul ofertei financiare prezentate de operatorul economic. Ofertantul va prezenta solutii si planuri/proceduri de lucru care sa implice timpi scazuti pentru realizarea serviciilor de curatenie si in tretinerea spatiilor.

In sensul celor precizate mai sus, se vor cuprinde in oferta informatii in legatura cu:

-  lista solutiilor de curatare si spalare a suprafetelor - cu detergentii adecvati fiecarui tip de pardoseala si solutiile de curatare mobilier, usi, tocarie, suprafete vitrate, grupuri sanitare.

-  lista echipamentelor cu care se vor presta serviciile (aspiratoare/masini profesionale de curatat mocheta, truse profesionale de spalat geamuri),

-  lista cu potentialul de forta de munca.

-  fisele tehnice ale produselor si fisele de securitate pentru utilajele/echipamentete care vor fi utilizate la prestarea serviciilor.

La sfarsitul fiecarei luni se va incheia un proces-verbal de receptie intre beneficiar si prestator, in care se constata indeplinirea integrala/partiala sau neindeplinirea obligatiilor contractuale privind efectuarea serviciilor de curatenie. In urma incheierii procesului-verbal prestatorul va emite factura aferenta serviciilor receptionate. Plata catre prestator se va efectua in lei, prin ordin de plata in baza facturii emise, in 30 de zile de la primirea facturii.

Publicat in data de 09.04.2020

SNSPMPDSB pe Facebook

Publicatii

» A comparison of health system responses to COVID-19 in Bulgaria, Croatia and Romania in 2020
» Retrospective analysis and time series forecasting with automated machine learning of ascariasis, enterobiasis and cystic echinococcosis in Romania
» Balancing financial incentives during COVID-19: a comparison of provider payment adjustments across 20 countries
» The Use of Minimal Invasive Surgery versus Open Approach in Hospitalized Cases. A Study Analysis of the DRG Romanian Database 2008-2018
» N-Pep-12 supplementation after ischemic stroke positively impacts frequency domain QEEG
» Romanian GPs Involvement in Caring for the Mental Health Problems of the Elderly Population: A Cross-Sectional Study
» Resource use during systematic review production varies widely: a scoping review
» Societal Cost of Ischemic Stroke in Romania: Results from a Retrospective County-Level Study
» "Top-Three" health reforms in 31 high-income countries in 2018 and 2019: an expert informed overview
» To what extent is Romania prepared to join Health Technology Assessment cooperation at european level
» Rapid assessment of other technologies using the HTA Core Model®for Rapid Relative Effectiveness Assessment: Hypoglossal Nerve Stimulation Systems for Treatment of Obstructive Sleep Apnea Project ID: OTCA21
» Rapid assessment of other technologies using the HTA Core Model®for Rapid Relative Effectiveness Assessment: Biodegradable Rectum Spacers to Reduce Toxicity for Prostate Cancer Project ID: OTCA23
» Incidence and time trend of hip fractures in romania: a nationwide study from 2008 to 2018
» Hospital reforms in 11 Central and Eastern European countries between 2008 and 2019: a comparative analysis
» Aggressive Behaviors among 15–16-Year-Old Romanian High School Students: Results from Two Consecutive Surveys Related to Alcohol and Other Drug Use at the European Level
» Time Series Analysis and Forecasting with Automated Machine Learning on a National ICD-10 Database

■■■

Cautare articole pe site

Afilieri

Link-uri utile

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate Ministerul sănătății
Ministerul
sănătății

Register

*
*
*
*
*

* Field is required